Voorbereiding in volle gang

27 april 2013 - Twello, Nederland

Het werk is klaar voor de komende 2 weken, op wat schrijven in het vliegtuig aan Callista's boek en af en toe de mail checken na. Voetbal is klaar en de eerste spullen zijn gepakt.

Net met Jeroen in Kansas geskypt, we hebben er allemaal erg veel zin in. Jeroen heeft kaartjes geregeld voor een baseball wedstrijd van de red sox in Kansas City! Ze staan bovenaan in 1 van de 3 premier leagues in de USA. Dat is wel heel super!

Het weer in Kansas lijkt wat tegen te vallen, vanaf woensdag veel regen. Dat zal het familiebezoek niet te veel deren verwacht ik. De vooruitzichten in New York zijn beter, maar of dat zo blijft is nu nog weinig van te zeggen.

Maandagochtend rond 6 uur vertrekken we.

1. Mien Roelofs:
    27 april 2013
    Ben benieuwd naar de volgende stap.Dit belooft veel !!!
  2. Renate:
    28 april 2013
    ik wens jullie een rustige en voorspoedige reis maandag.
    Familie Roelofs goes USA! Lekker genieten met zijn allen. En ik geniet graag mee vanaf de zijlijn via deze blog. Liefs en zoen.
  3. Annie/eef:
    28 april 2013
    Wat valt er anders te zeggen dan een hele goede reis en een hartstikke gezellige tijd met zijn allen.
  4. Annie/eef:
    28 april 2013
    Voorspoedige reis en een gezellige tijd met zijn allen.
  5. Gerda en Willem:
    28 april 2013
    Wij wensen jullie en hele goede vakantie en veel plezier!!!! liefs mam en willem
  6. Jeroen:
    29 april 2013
    Het bed is klaar, de tuin op orde en de Kamer stofgezogen! Kortom, we zijn er klaar voor. Nathan en Etina super opgewonden. Goede vlucht en jullie hebben mijn om
    Biel nr bij de hand voor het geval dat...?

Groetjes Jeroen Nathan Etina en Stella