Paar tegenvallers bij de voorbereiding

22 april 2013 - Twello, Nederland

Paar tegenvallers vandaag

1) er zijn stakingen bij het vliegveld op Dusseldorf, 80% van de vluchten gecanceld. We gaan er gewoon vanuit dat ze dit geen week volhouden, maar toch wel even in de gaten houden!

2) Callista heeft al paar weken last van haar rug. Vandaag toch maar even naar de fysio, omdat ik toch wel wat opzie tegen de vlucht op deze manier. Helaas niet een werveltje die even recht geklikt moest worden, maar toch enige overbelasting door te veel trainen. Dus wel oefeningen om het langzaam beter te maken, maar geen snelle oplossing. Lang leve de paracetamol!

3) Het wordt wel lastiger om op het werk te concentreren deze week (en er moet nog zoveel), want we hebben gewoon zo enorm veel zin om weg te gaan.

1. Mien Roelofs:
    22 april 2013
    Leuk begin hoor!Knap gauw op en verder alle geluk
  2. Annie/eef:
    23 april 2013
    Leuk om jullie te kunnen volgen. Als ik jullie tegenvallers lees zou ik al constant rondlopen met migraine. Hopelijk gaat het gauw beter en deze week veel succes met de voorbereidingen en dat het allemaal maar mag lukken.
  3. Gerda en Willem:
    24 april 2013
    Dat is even niet fijn …..hoop dat het gauw beter gaat. Sterkte de komende dagen en gaat vast goed komen liefs xxx